Saturday 8 February 2014

Cum sa-ti faci mai rapid pc si sa cureti registrii


Desi stiu ca asta are sanse mare sa fie postat,si da am folosit optiunea Search,nu am gasit-o asa ca o pun pe aici la fel cum face excehusk
Cum sa iti faci pc mai rapid si sa cureti registrii:
1. Descarci ccleaner de aici http://www.filehippo...wnload_ccleaner ultima vers
2.Il instalezi,alegi romana sau angleza
3.Alegi ce vrei sa ia de acolo,eu am setat toate de la internet explorer(merge si pe mozilla),windows explorer,system si la Advanced am ales doar Old prefertch data
4.Acum dam run ccleaner si asteptam sa curete ce nu aveti nevoie(internet temporary files),si daca e primadata cand rulati asta o sa aveti peste 1 GB,eu am avut 10 gb cand am rulat primadata,sterge si history si cache si tot
5.Ca sa curatam registrii ne ducem la registry in stanga si alegem tot,dam scan for issues si dam fix la tot ce gaseste
6. Daca vi se blocheaza add or remove programs des puteti sa folositi tools din stanga ca sa dezinstalati programe

No comments:

Post a Comment